+ 38 044 496 86 96

+ 38 044 496 86 96

Професійний підхід гарантує зважені рішення



Конструювання та інжиніринг

Науково-технічний розвиток машинобудування в Aurum Group базується на розробках в конструкторській сфері та здобутках технологічного інжинірингу.

uslugi-eshhe

Проектування та конструкторські розробки у вагонобудівній сфері. 

Конструктори Aurum Group мають досвід в розробці ходових частин та вантажних вагонів різного застосування: думпкарів, піввагонів, платформ, хоперів, автомобілевозів, двовісних і тривісних візків, автозчеплення і іншого вагонного литва, вузлів, механізмів, металоконструкцій і запчастин.

Відомі успішні розробки критих вантажних вагонів моделей 11-9878 та 11-9779 для перевозу пакетованих вантажів та легкових автомобілей, а також полувагонів моделей  12-9830 та 12-9847  вантажопідйомністю від 75 до 91 тонни.

Всі розробки проходять вітчизняну та міжнародну сертифікацію та відповідають жорстким вимогам якості, надійності і безпеки на залізниці.

Наразі основними напрямками розробок  є:

  • конструювання візків для вагонів нового покоління;
  • приймальні випробування дослідних зразків та їх сертифікація;
  • забезпечення експлуатаційних випробувань на полігонах Укрзалізниці.

Гордістю конструкторів є розробка візків моделей 18-4129 та 18-9817. Вони успішно пройшли випробування на Укрзалізниці, їх авторство засвідчено виключними правами інтелектуальної власності. Порівняно зі старими зразками, вантажопідйомність вагонів збільшилася на 6 тонн, вони кращі в експлуатації та рідше потребують ремонту.

Візок моделі 18-4129 для вантажних вагонів залізниць колії 1520 мм з осьовим навантаженням 25 тс і конструкційною швидкістю 120 км/год.  

telezhka-18-4129-carriage-18-4129

Технічні характеристики візку моделі 18-4129:

Параметри Значення
Ширина колеї, мм 1520/1435
Маса візку, кг, не більше 5300
 База візку, мм 1900
Сумарний статичний прогин ресорного підвишування під масою тари вагону, мм 20,4
Допустиме статичне навантаження від колесної пари на рейки, ст (Кн) 45 (441, 45)
Тип ресорного підвішування двухступеневий
Тип рами візку трьохелементна
Габарит 02-ВМ

Конструктивні особливості цієї моделі дозволяють використовувати візок на всій мережі залізниць країн СНД, Прибалтики та Грузії без обмеження швидкості в завантаженому і порожньому станах.

Це досягається конструктивними особливостями, зокрема,  передбаченою  діагональною зв’язкою, первинним (надбуксовим) підвішуванням, яке забезпечується установкою на адаптери гумозалізних пружин. За динамічними показниками і якістю ходу моделі 18-4129 має істотні переваги перед попередніми розробками.

Показники впливу на колію та стрілочні переводи піввагонів на цих візках не перевищують допустимих рекомендованих значень, що дозволяє використовувати візок  без обмеження швидкості на залізницях.

Візок двовісний моделі 18-9817 для вантажних вагонів нового покоління з осьовим навантаженням 25 тс (спільна розробка з ACF Keystone, США)

telezhka-model-18-9817-carriage-model-18-9817

Технічні характеристики візку моделі 18-9817:

Параметри Значення
Максимальне статичне навантаження від колесної пари на рейки, ст (Кн) 245 (25)
Маса візку, кг, не більше 5000
База візку, мм 1850
Відстань між вісями ресорних комплектів, мм 2036±3
Відстань між повздовжніми вісями бічних скользунів, мм 1524±3
Конструкційна швидкість, км/г 120
Габарит 02-ВМ

Причиною вибору  концепції і конструктивних рішень для елементів цього візка стала вимога щодо збільшення міжремонтних пробігів із забезпечення стабільних динамічних показників протягом всього життєвого циклу візка при забезпеченні нормативного впливу на шляхову структуру і збереженні існуючих технологій його утримання і ремонту.

Конструктивні особливості:

  • у центральному ресорному підвішуванні на кожній стороні по 9 комплектів пружин, внутрішні пружини вище зовнішніх,
  • в конструкції ковзунів постійного контакту застосовані кручені циліндричні пружини,
  • три ангели з безрізьбовим кріпленням башмаків, є пристрої рівномірного відводу колодок.
  • ресорне підвішування одноступеневе, із застосуванням в конструкції адаптера пружної прокладки.

У візку були використані конструктивні рішення і технології, застосовані у моделі Motion Control, яка успішно експлуатується на залізницях США і Канади (понад 250 тис. вагонокомплектів в експлуатації).

Можливість підбору характеристик жорсткості ресорного комплекту дозволяє забезпечити тривалий контроль виляння, розгойдування і поліпшеного послідовного проходження кривої для різних типів вагонів (полугованов, платформ, цистерн, критих і хоперів).

На підприємствах Aurum Group також представлено технологічний інжиніринг в сфері ливарного виробництва.

Він включає інженерні консультаційні послуги, пов’язані з розробкою і підготовкою виробничого процесу та забезпеченням оптимального процесу виробництва ливарної продукції.

До компетенції спеціалістів з інжинірингу відноситься впровадження повного циклу технологічних процесів виготовлення відливків:

  • розробка технологічного процесу;
  • проектування і виготовлення технологічного оснащення;
  • виготовлення установчої партії та допомога при сертифікації;
  • варіанти технологічних рішень при створенні нових виробництв;
  • аудит і оптимізація існуючих технологічних процесів;
  • оптимальний підбір виконавців в Україні.

technologicheskaya-osnastka

Поєднання управлінського досвіду та інженерних знань вже втілено у багатьох успішних проектах наших спеціалістів. Замовниками інжинірингових послуг, зокрема, виступили «Кременчуцький сталеливарний завод», «Свеський насосний завод», «Цукрогідромаш» тощо.

tech-ing

Передові технології забезпечують найменший термін окупності продукції та комплексний підхід до проблем замовника, дозволяють пропонувати  клієнтам послуги і продукти найвищого рівня.

Спеціалісти здійснюють технічний супровід замовлення на всіх етапах надання інжинірингових послуг,  від професійних консультацій до успішної реалізації цілого проекту.